Γενικές πληροφορίες
Για γενικές πληροφορίες, καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών της KONE στο +357 22 778160.
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Για γενικές πληροφορίες, καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών της KONE στο +357 22 778160.
Για να αναφέρετε μια ανάγκη για σέρβις ή μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, όπως παγίδευση, καλέστε στο 7777 2414.
Για μη επείγοντα αιτήματα, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο kcy@kone.com
Ακολουθούν μερικές χρήσιμες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη συντήρηση του εξοπλισμού και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να ενημερώνεστε για τις τρέχουσες και τις επερχόμενες εργασίες συντήρησης.
Η διαδικτυακή πύλη KONE Online και η εφαρμογή KONE για κινητές συσκευές παρέχουν σε εσάς και την ομάδα σας 24ωρη πρόσβαση σε δεδομένα απόδοσης, συντήρησης, βλάβης και επισκευής για όλο τον εξοπλισμό σας.
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του εξοπλισμού σας μέσω του KONE Online ή της εφαρμογής κινητών της KONE. Εάν ο εξοπλισμός καλύπτεται από την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης KONE 24/7, θα μπορείτε να δείτε εάν δουλεύουμε ήδη για την επίλυση του προβλήματος. Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα σέρβις ή να αναφέρετε ένα συμβάν καλώντας μας ή επικοινωνώντας απευθείας από το KONE Online ή την εφαρμογή κινητών της KONE.
Το KONE Online ή η εφαρμογή κινητών της KONE θα σας δείξουν όλες τις επερχόμενες και προηγούμενες επισκέψεις συντήρησης για όλο τον εξοπλισμό του οποίου τη συντήρηση έχουμε αναλάβει.
Με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης KONE 24/7 μπορούμε να προβλέψουμε, να συντηρούμε και να ενεργούμε καλύτερα προτού σταματήσει η λειτουργία του εξοπλισμού σας.
Επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο της KONE για να μάθετε περισσότερα.
Πληροφορίες συντήρησης σε πραγματικό χρόνο στη διάθεσή σας
Το KONE Online παρέχει σε εσάς και την ομάδα σας 24ωρη πρόσβαση σε δεδομένα απόδοσης, συντήρησης, βλάβης και επισκευής για όλο τον εξοπλισμό σας μέσω μιας εύχρηστης διαδικτυακής πύλης.
Με την εφαρμογή KONE για κινητές συσκευές ενημερώνεστε για όλα όσα συμβαίνουν με τον εξοπλισμό σας, όπου και αν βρίσκεστε, ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις στο smartphone σας σχετικά με την κατάσταση του εξοπλισμού, τα προγράμματα συντήρησης και την πρόοδο τυχόν εργασιών συντήρησης που σας παρέχουμε.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω φόρμα για να μας πείτε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Μία από την ομάδα μας θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν.